İş Akış Şeması

  1. Operasyon Ofisi – Yemekhane Menü Listesi Belirleme İş Akışı
  2. Genel Sekreterlik Ofisi – Geri Bildirim Noktası İş Akışı
  3. Etkinlik Ofisi – Olağan Etkinlik Düzenleme Süreci İş Akışı
  4. Etkinlik Ofisi – Kadir HAS Anma Töreni Programı İş Akışı
  5. Erasmus Ofisi – KA1 Bireylerin Öğrenme Hareketliliği Kapsamında Proje Başvurusu İş Akışı
  6. Erasmus Ofisi – Erasmus Öğrenim Hareketliliği Seçim ve Yerleştirme Süreci İş Akışı
  7. Bilgi Merkezi Direktörlüğü – Kütüphanelerarası Ödünç İşlemleri İş Akışı
  8. Bilgi Merkezi Direktörlüğü – Dolaşım İşlemleri İş Akışı
  9. Uluslararası Tanıtım Ofisi – Başvuru Değerlendirme Süreci İş Akışı
  10. Uluslararası Tanıtım Ofisi – İkamet İzni İş Akışı
  11. Yabancı Diller Yüksekokulu – Hazırlık Ders Atama İş Akışı
  12. Yabancı Diller Yüksekokulu – Seviye Tespit ve Yeterlilik Sınavı İş Akışı
  13. Yapı Teknik ve Operasyon Direktörlüğü – Yapı İşlerinin Hakediş Kontrolü
  14. Yapı Teknik ve Operasyon Direktörlüğü – Yurt Kaydı İş Akışı
  15. Yapı ve Teknik İşler Ofisi – İş Talebi Süreci İş Akışı
  16. Satın Alma Ofisi – Satın Alma Süreçleri İş Akışı
  17. PDRM – Öğrencilerle Görüşme Süreci İş Akışı
  18. PDRM – Öğrenci Görüşmelerinin Değerlendirilmesi (Ön Test ve Son Test) İş Akışı
  19. Öğrenci İşleri Direktörlüğü – Yaz Öğretimi Ders Kaydı İş Akışı
  20. Öğrenci İşleri Direktörlüğü – Tek Ders ve Not Yükseltme Sınavı İş Akışı
  21. Öğrenci İşleri Direktörlüğü – Lisans Akademik Takvimi İş Akışı
  22. Öğrenci İşleri Direktörlüğü – Kurum Dışı ve Kurum İçi Yazışma İş Akışı
  23. Öğrenci Dekanlığı – Buddy Programı İş Akışı
  24. Öğrenci Dekanlığı – Öğrenci Meclisi İşleyiş Süreci İş Akışı
  25. Öğrenci Dekanlığı – Uluslararası Buddy Programı İş Akışı
  26. Öğrenci İşleri Direktörlüğü – Ders Kayıt İş Akışı
  27. Öğrenci İşleri Direktörlüğü – Belge Talebi ve Hazırlama İş Akışı
  28. Öğrenci İşleri Direktörlüğü – Kayıt Dondurma İş Akışı
  29. Operasyon Ofisi – Servis veya Kurum Araç Talebi İş Akışı
  30. Mezunlarla İlişkiler Ofisi – Çıkış Anketi Uygulama Süreci İş Akışı
  31. Mezunlarla İlişkiler Ofisi – 1 Yıllık Mezun Anketi Uygulama Süreci İş Akışı
  32. Mali İşler Direktörlüğü – Satınalma Faturalarının Kayıt ve Ödeme Süreçleri
  33. Mali İşler Direktörlüğü – DSÜ Statüsündeki Akademisyenler için Ücret Hesaplama ve Ödeme İş Akışı
  34. Kariyer Ofisi – Mezun Mentorluğu Programı İş Akışı
  35. Kariyer Ofisi – Kariyer Danışmanlığı Süreci İş Akışı
  36. İnsan Kaynakları Direktörlüğü – İdari Personel Özlük Süreçleri İş Akışı
  37. İnsan Kaynakları Direktörlüğü – Akademik Personel Özlük Süreçleri ve Dönemsel Performans İş Akışı
  38. İnsan Kaynakları Direktörlüğü – Akademik Personel Ön Değerlendirme, Atama ve İstihdam Süreçleri İş Akışı
  39. İnsan Kaynakları Direktörlüğü – Akademik Personel İstihdam Prosedürü
  40. İSG, Çevre ve Planlama Ofisi – İş Sağlığı ve Güvenliği Kurulu İş Akışı
  41. Kariyer Ofisi – Kariyer Danışmanlığı İş Akışı
  42. Güvenlik İşleri Ofisi – Öğrenci Kartlarının Basımı İş Akışı
  43. Güvenlik İşleri Ofisi – ÖGG Eğitim Programı İş Akışı
  44. Genel Sekreterlik Ofisi – Üniversite Yönetim Kurulu İş Akışı
  45. Genel Sekreterlik Ofisi – Senato İş Akışı
  46. Genel Sekreterlik Ofisi – Mütevelli Heyet İş Akışı
  1.