E-devletten Kayıt İşlemleri

E-devletten elektronik kayıt işlemi 2023 YKS Ek Yerleştirme ile yerleşen liseden mezun olmuş öğrenciler içindir ve 27-29 Eylül 2023 tarihleri arasında yapılacaktır. Tiyatro Bölümümüzün özel yetenek sınavını kazanan öğrenciler ile Milli Eğitim Bakanlığı’ndan lise mezuniyet bilgisi alınamayan öğrencilerin bu alandan kayıt yaptırması mümkün değildir.

İlk adım

ÖSYM de kayıtlı mail adresleri ve cep telefon numaralarına gönderilen kullanıcı adı ve parola ile https://kayit.khas.edu.tr adresinden KHAS öğrenci kayıt sistemine girilerek öğrenci bilgi formu doldurulmalıdır. Öğrencimiz olarak kendi belirlediğiniz @stu.khas.edu.tr uzantılı mail adresi öğrenci bilgi formu kaydedildiği anda aktif olur.

İkinci adım

E-devlet üzerinden elektronik kayıt olabilmek için ikinci adım öğrenim ücretinin (https://aday.khas.edu.tr/ogrenim-ucretleri ) ödenmesidir.

Tam burslu öğrenci iseniz sisteme doğrudan giriş yapabilirsiniz.
Kredi kartı ile peşin veya taksitli seçeneklerle öğrenim ücretini online ödeyen öğrenciler, ödeme onaylarının e-devlet veri sistemine iletilmesinin ardından (ödeme işleminden yaklaşık 60 dakika sonra), e-devlet şifreleri ile http://www.turkiye.gov.tr adresine giriş yaparak Yükseköğretim Kurulu Başkanlığı bölümünden kayıt işlemlerini yapabileceklerdir.
E-devlet şifresi, şahsen başvuru ile PTT merkez müdürlüklerinden veya yetkili şubelerinden alınabilir. E-devlet şifresi almak için mutlaka nüfus cüzdanı veya pasaport veya ehliyetinizi sunmanız gerekir.

Üçüncü adım

ÖSYM de kayıtlı mail adresleriniz ve cep telefon numaralarınıza gönderilen kullanıcı adı ve parola ile https://kayit.khas.edu.tr adresinden KHAS öğrenci kayıt sistemine girerek  lise diploması ya da yeni tarihli geçici mezuniyet belgesinin kopyası, üniversiteye giriş sonuç belgesi kopyası (internet üzerinden alınan çıktı), nüfus cüzdanı kopyası, vesikalık fotoğraf ve öğrenim ücreti ödendi belgesini (dekont, makbuz veya ödeme planı) en geç 03 Ekim 2023 saat 17:00’a  kadar yükleyebilirsiniz.

Son adım

E-devlet üzerinden kayıt işleminizi tamamladıktan sonra Barkodlu Çıktı Belgesini alıp saklamanız önerilir. Belgeleri ve öğrenim ücreti ödendi belgesini (dekont, makbuz veya ödeme planı) sisteme yükledikten sonra üniversiteye kayıt işleminiz tamamlanmış sayılır. Sadece, belgelerini eksiksiz olarak PDF formatında yükleyen öğrenciler öğrenci kimlik kartını alabilecek ve ders kaydı yapabilecektir.