Özet
Abstract
Özet
İkinci dilde dinleme, öğrenciler tarafından en zor becerilerden biri olarak kabul edilmektedir, ancak dil sınıflarında dinlemeye gereken önemin verilmediğine dair pek çok kanıt bulunmaktadır. Bu çalıştay, kurumsal önceliklerimizden biri olan sınıflarımızda dinleme becerileri ve anlama öğretiminin verimliliğini artırmayı amaçlamaktadır. Bu çalıştayın amaçları, öğrencilerimizin dinleme konusunda özgüvenlerini artıracak, onları hedef dili edinmeye motive edecek stratejiler, pratik araçlar ve örnek görevler sunmak ve eğitmenlerimize daha derin bir bakış açısı sağlamaktır. Çalıştayın ikinci yarısında, katılımcılardan kendi gruplarında belirli bir dinleme metni üzerinde çalışmaları ve teorik girdileri dikkate alarak dinleme etkinlikleri/görevleri tasarlamaları istenecektir.