Prof. Dr. Serdar S. Durmuşoğlu, İşletme Bölümümüzde

3 Kasım 2022

Prof. Dr. Serdar S. Durmuşoğlu, doktora derecesini Michigan Eyalet Üniversitesi’nden pazarlama alanında almıştır. Ayrıca Purdue Üniversitesi’nden MBA derecesine (finans ve pazarlama uzmanlıkları) ve Boğaziçi Üniversitesi’nden matematik alanında lisans derecesine sahiptir. Prof. Durmuşoğlu Amerika Birleşik Devletleri’nde akademide toplam on beş yıl çalıştıktan sonra, dört yılı aşkın süredir Doğu Asya’da, özellikle hem Tayland’da hem de Çin’de üniversitelerde çeşitli pozisyonlarda çalışmıştır. Son olarak Çin’in Nanjing şehrinde Nanjing Tech Üniversitesi Pujiang Enstitüsü’nde Avusturyalı Modül Üniversitesi’nin Çin-Avusturya Çift Diploma Programında dekanlık yapmıştır. Prof. Durmuşoğlu’nun çalışmaları The Journal of Product and Innovation Management, Industrial Marketing Management ve R&D Management gibi alanının en önde gelen dergilerinde yayınlanmıştır. Makalelerinin yanı sıra Prof. Dr. Durmuşoğlu bu yayınların bazılarının kurullarında da yer almaktadır. Aynı zamanda global bir dernek olan Product Development Management Association’ın (PDMA) çeşitli yapılarında katkılarda bulunmaktadır. Son olarak, PDMA’nın otuz beş yıldır vermekte olduğu, global bir ödül olan, Üstün Kurumsal Yenilikçi Ödülü (Outstanding Innovator Award) Komitesi’nde jüri üyeliğini beş yılı aşkın süredir yapmaktadır. Prof. Dr. Durmuşoğlu, New Product Development Essentials: Tools for Open Innovation adlı kitabın da editörüdür. En son kitabı, Nisan 2022’de çıkmış olan Chinese Innovation and Branding Leaps’tir.

Leave A Reply

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir