Kristal Elma, Future25 Yarışması'nda Khas Reklamcılık Bölümü Reklam Atölyesi Birinci Oldu

Kristal Elma, Future25 Yarışması'nda Khas Reklamcılık Bölümü Reklam Atölyesi Birinci Oldu

Türkiye'nin en büyük reklam festivali olan Kristal Elma Festivali'nde üniversite öğrencilerine yönelik Future25 yarışmasında, Ana Sponsor Turkcell için buldukları dijital kampanyayla, Khas Reklamcılık Bölümü Reklam Atölyesi'nden Alper Karan, Buse Olgun, Kasım Koç ve Nihan Barlas’tan oluşan takım birinci oldu.

Haziran 2014'te Turkcell'in misafiri olarak Cannes Reklam Festivali'ne gitmeye hak kazanan ekip bir hafta boyunca festival etkinliklerine katılıp, dünyanın her yerinden gönderilmiş yaratıcı işleri görme, dünyaca ünlü reklamcılarla zaman geçirme fırsatına sahip olacaklar.

Ayrıca Turkcell sunumu hayata geçirmek konusunda çok istekli olduklarını belirtip sunumun kimseyle paylaşılmamasını rica etmişler ki en büyük ödül, öğrenciyken bulduğunuz bir projenin hayata geçmesi.

Üniversitemizin İletişim Fakültesi, Reklamcılık Bölümü'nden mezun ve hala üniversitemizin Sosyal Bilimler Enstitüsü'nde Yeni Medya Yüksek Lisans Programı'nda eğitimini sürdüren öğrencimiz Serhat Bayram ise; 25. Kristal Elma Yaratıcılık Ödülleri'nde En Yeni - "Türk reklamcılığında ufuk açan, geleceğiyle ilgili ilham veren ve sektörü etkileyen mecra bağımsız her türlü iletişim çalışması." kategorisinde, reklam yazarlığını yaptığı gnçtrkcll çalışmalarıyla ekip arkadaşlarıyla birlikte Kristal Elma ödülü kazandı.

Ogilvy&Mather Istanbul, TBWAIstanbul, TBWABarcelona ve Vietnam reklam ajanslarının kreatif ekiplerinde çalışmış olan öğrencimiz Serhat Bayram, 1 yılı aşkın süredir Manajans/JWT'nin kreatif departmanında reklam yazarı olarak gnçtrkcll ve Turkcell markalarına hizmet veriyor. Serhat Bayram, geçen sene de Kamer Sahaf - Ucuz Edebiyat çalışmasıyla Kristal Elma'da 2.'lik ödülü kazanmıştı.