SPARKS Öğrenci Ders Seçim Dönemi Sıkça Sorulan Sorular

SPARKS Öğrenci Ders Seçim Dönemi Sıkça Sorulan Sorular

SPARKS Öğrenci Ders Seçim Dönemi Sıkça Sorulan Sorular

(2014-2015 Eğitim-Öğretim Yılı Güz Yarıyılı)

1 – Ders kayıt ekranında “ Ders alma döneminde değilsiniz “ hatası alınması durumunda danışmanınız ile iletişime geçilmesi gerekmektedir.

2- Kayıt yenileme işlemi sonrasında ders kayıt ekranında mali blokaj hatası alınması durumunda, Mali İşler Ofisi ile iletişime geçilmesi gerekmektedir.

3- Asgari ve azami kredi  yüklerinin eksik olması veya görüntülenememesi durumunda danışmanınız ile iletişime geçiniz.

4- Sparks portal ekranında Internet Explorer’dan kaynaklı alınan hatalarda, internet explorer’ın uyumluluk modunun aktif edilmesi gerekmektedir.

5- Ders kayıt, kayıt yenileme ve finansal işlemler dökümanlarına erişim için, portal ekranında bulunan yardım linki kullanılmalıdır.

6- Zorunlu veya seçmeli derslerin ders listesinde görünmemesi durumunda danışmanınız ile irtibata geçmelisiniz.

7- Kullanıcı adı ve parola ile ilgili problemlerde, laboratuvarda bulunan görevli personelden destek alınması gerekmektedir.

8- ÇAP ve YANDAL kayıtlarında problem yaşayan öğrencilerimiz, kayıt yenileme ve ders kayıt ekranlarında bulunan program isminin yanındaki oku tıklayarak ilgili ÇAP veya YANDAL programı kayıtlarını tamamlayabilirler.

9-Ders kayıt ekranında bölüm isminin görünememesi durumunda, kayıt yenileme işleminizi kontrol ediniz.Kayıt yenileme işlemi yapmadan, ders kayıt ekranında bölümünüz görüntülenemeyecektir.

10- Kayıt yenileme ekranında giriş yapıldığında bölümün görüntülenmemesi durumunda Öğrenci İşleri Ofisi ile irtibata geçmelisiniz.

11- Kayıt işlemleri sırasında “ 500 Internal Error veya timeout “ hatası alınması durumunda, bir süre beklendikten sonra tekrar denenmelidir.Sistemde oluşan yoğunluk sebebiyle bu hata oluşmuş olabilir.

KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ REKTÖRLÜĞÜ