Lisans Öğrencilerimize TÜBİTAK Projelerinde Görev Alabilme Fırsatı
22 Ekim 2020TÜBİTAK, lisans öğrencilerinin projelerde yer alabilmesi için TÜBİTAK STAR Stajyer Araştırmacı Burs Programı çağrısını yayınladı. Bu çağrı kapsamında, lisans öğrencilerinin öğrenimlerinin yanı sıra bilimsel araştırma projelerinde bilimsel etik kuralları gözeterek görev alması ve yaratıcılık, mühendislik, problem çözme ve entelektüel becerilerini geliştirmesi hedeflenmektedir.
TÜBİTAK tarafından desteklenen araştırma projelerinde görev alan/alacak lisans öğrencilerine burs imkanı tanınacaktır. Bursiyerlere ödenecek azami burs miktarı aylık 750 TL’dir. Üniversitemiz öğrencilerinin KHAS akademisyenleri tarafından yürütülen projelerde görev almaları durumunda üniversitemiz tarafından ek yaşam desteği sağlanacaktır.
3. ve 4. Sınıflarda öğrenim gören ve ağırlıklı genel not ortalaması en az 4 üzerinden 2,5 veya 100 üzerinden 65 olan öğrenciler projelerde görev almak üzere başvuru yapabilirler.
Üniversitemizin eğitim ve araştırma stratejileri doğrultusunda lisans öğrencilerinin projelerde görev alması olumlu karşılanmakta ve programın kriterlerine uyan tüm öğrencilerin başvurması önerilmektedir.
Aşağıdaki tabloda KHAS akademisyenleri tarafından yürütülen projeler listelenmektedir. Öğrenciler alanlarının uygunluğuna göre görev almak istediği projenin Yürütücüsüyle iletişime geçmelidir. Yürütücüden onay yazısı alan öğrenciler STAR Stajyer Programı’na başvuru yapabilecektir.
Üniversitemizde yürütülen projeler haricinde diğer üniversiteler tarafından yürütülen projelerin Yürütücüleri ile de iletişime geçerek görev almak üzere başvuru yapılabilir.
Görev almak üzere başvuruda bulunulacak proje portalına bu linkten ulaşılabilir: https://star.tubitak.gov.tr/
Programla ilgili detaylı bilgilere buradan ulaşılabilir: https://www.tubitak.gov.tr/sites/default/files/4000/star_lisans_cagrisi_2-30_kasim_20.10.2020.pdf
Üniversitemizde Yürütülen Projelerin Listesi ve Kontenjan Durumları
Yürütücü | Proje Adı | Yürütücü Kuruluş | Kontenjan | Proje Bitiş Tarihi |
BERNA ARSLAN UZUNDAĞ berna.uzundag@khas.edu.tr |
BEBEKLİK VE ERKEN ÇOCUKLUKTA BİLİŞSEL GELİŞİM: DİL, DİKKAT VE YÜRÜTÜCÜ İŞLEVLERİN GELİŞİMİ | KADİR HAS Ü. | 1 | 6/1/2023 |
ASLI ERCİYES asli.erciyes@khas.edu.tr |
İKİNCİ DİL EDİNİMİNİN OKUL ÖNCESİ VE OKUL ÇAĞI ÇOCUKLARINDA ANLATI BECERİLERİNİN KURGUSAL, DİLBİLİMSEL VE ALGISAL SÜREÇLERİNE OLAN ETKİSİ: BOYLAMSAL BİR ÇALIŞMA | KADİR HAS Ü. | 2 | 1/15/2023 |
YONCA ERKAN yonca.erkan@khas.edu.tr |
TARİHSEL KENTLERİN KIR-KENT SÜREKLİLİĞİ BAĞLAMINDA, WEB-CBS DESTEKLİ ALAN YÖNETİMİ KORUMA MODELİ: İZNİK ÖRNEĞİ | KADİR HAS Ü. | 4 | 10/1/2023 |
DENİZ EROĞLU deniz.eroglu@khas.edu.tr |
REVEALİNG DYNAMİCS AND NETWORKS FROM DATA | KADİR HAS Ü. | 4 | 10/1/2022 |
DENİZ EROĞLU deniz.eroglu@khas.edu.tr |
YAPISAL MODİFİKASYONLARIN KARMAŞIK AĞ SENKRONİZASYONLARINDAKİ ETKİLERİ | KADİR HAS Ü. | 1 | 2/1/2023 |
SABRİ GÖKMEN contact@sabrigokmen.com |
GEOMETRİK ÖRÜNTÜYE DAYALI MUKARNASLARIN TASARIM SÜREÇLERİNİN HESAPLAMALI ARAÇLAR GELİŞTİRİLEREK ÇÖZÜMLENMESİ | KADİR HAS Ü. | 4 | 8/1/2021 |
MUSTAFA HEKİMOĞLU mustafa.hekimoglu@khas.edu.tr |
TEDARİK ZİNCİRİ RİSKLERİNİN VARLIĞINDA YEDEK PARÇA ENVANTER YÖNETİMİNDE ÜÇ BOYUTLU YAZICILARIN OPTİMUM KULLANIMI İÇİN MATEMATİKSEL MODELLER GELİŞTİRİLMESİ | KADİR HAS Ü. | 4 | 8/1/2023 |
ERDAL PANAYIRCI eepanay@khas.edu.tr |
GÖRÜNÜR IŞIKLA HABERLEŞMEDE FİZİKSEL KATMAN GÜVENLİĞİ | KADİR HAS Ü. | 4 | 11/15/2021 |
YALÇIN ŞADİ yalcin.sadi@khas.edu.tr |
5G VE ÖTESİ HÜCRESEL AĞLARDA MAKİNELER ARASI HABERLEŞME IÇİN RADYO KAYNAK AYIRMA | KADİR HAS Ü. | 4 | 2/15/2022 |
HASAN TEKGÜÇ hasan.tekguc@khas.edu.tr |
VERGİLERİN, SOSYAL HARCAMALARIN VE GECEKONDULARA MÜSAMAHA GÖSTERMENİN GELİR EŞİTSİZLİĞİ VE YOKSULLUĞA ETKİSİ | KADİR HAS Ü. | 2 | 9/15/2021 |
NİMET URAY nimet.uray@khas.edu.tr |
PAZARLAMA VE TÜKETİCİ ODAKLI FAKTÖRLERİN BİNEK OTOMOBİL FİRMALARININ PERFORMANSI ÜZERİNDEKİ DİNAMİK ETKİLERİNİN ANALİTİK MODELLERLE İNCELENMESİ | KADİR HAS Ü. | 2 | 3/1/2022 |