KAYITLI MEVCUT ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN
2024-2025 Eğitim Öğretim Yılı Güz Yarıyılı Kayıt Yenileme Esasları
2024-2025 eğitim-öğretim yılı güz yarıyılı kayıt yenileme işlemleri SPARKS üzerinden 03-20 Eylül 2024 tarihleri arasında yapılacaktır.
Ders kayıt sürecinin başlayabilmesi için kullanıcı adınız ve şifreniz ile giriş yaptığınız sparks.khas.edu.tr web sayfası üzerinden “Kayıt Yenileme” sekmesine geliniz. Süreci başlatmak istediğiniz programı seçerek (çift anadal ve yandal yapan öğrenciler için birden fazla program seçeneği çıkacaktır) “Başlat” butonuna basınız ve kayıt yenileme sürecini başlatınız.
Şifrenizi unutmanız durumunda parola.khas.edu.tr adresinden yeni şifre edinebilirsiniz. Bu hizmetin kullanılabilmesi için öğrenci bilgi sisteminde kayıtlı telefon numaranızın aktif ve kullanılabilir durumda olması gerekmektedir. Telefon numaranızı güncellemek için Öğrenci İşleri Direktörlüğü ile iletişime geçerek değişiklik için talepte bulunabilirsiniz.
Mali İşler
Normal öğrenim süresi içindeki öğrenciler, önce öğrenim ücretlerini yatıracaklar daha sonra ders seçimi yapacaklardır. Yatırılacak öğrenim ücretlerinizi, yine aynı sistem üzerinden Mali İşler sekmesini tıklayarak ilgili dönem için ücret hesabınızı yaparak öğrenebilirsiniz. Ödeme koşulları ve ödeme yöntemleri için Mali İşler Direktörlüğü‘nden bilgi edinebilirsiniz.
Normal öğrenim süresini aşmış öğrenciler aldıkları kredi başına ücret ödeyecekleri için önce ders seçimlerini yapmaları, danışman onayının ardından “Mali İşler” sekmesine tıklayarak öğrenim ücretlerini hesaplatmaları gerekmektedir.
Danışmanınıza gönderdiğiniz dersler onayladıktan ve öğrenim ücretinizi yatırdıktan sonra kayıt yenileme işlemleriniz tamamlanmış olacaktır.
ÖNEMLİ: Lisans Yönetmeliğimizin 19. maddesi 1. fıkrasına göre “DERS ALMA İŞLEMİNİ TAMAMLAYAN ÖĞRENCİNİN KAYDI YENİLENMİŞ SAYILIR.”