Research Assistant GÜLER AKDUMAN BÜYÜKTARAKÇI
Anasayfa » Academic Staff » Research Assistant GÜLER AKDUMAN BÜYÜKTARAKÇI
Research Assistant GÜLER AKDUMAN BÜYÜKTARAKÇI
Education
Doctorate
İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ
Tasarım Çalışmaları (%100 Burslu)
Master's Degree
KADİR HAS ÜNİVERSİTESİ
Tasarım (Kadir Has Bursu)
Bachelor's Degree
İZMİR EKONOMİ ÜNİVERSİTESİ
Endüstriyel Tasarım (%100 Burslu)
Research Areas
- Etkileşim Tasarımı
- Well-being için Tasarım
- Davranış Değişikliği için Tasarım
- Empatik Tasarım
Work Experience
2021 /
Continuing
Arş. Gör.
Kadir Has Üniversitesi
Publications
- Akduman Büyüktarakçı, Güler (2020), "Children in 2077: Designing Children's Technologies in the Age of Transhumanism", Children in 2077: Designing Children’s Technologies in the Age of Transhumanism., DOI: http://dx.doi.org/10.1145/ 3334480.3381821
- Buruk, Oguz'Oz'; Özcan, Oguzhan; Baykal, Gökçe Elif; Göksun, Tilbe; Acar, Selçuk; Akduman, Güler; Baytaş, Mehmet Aydln; Beşevli, Ceylan; Best, Joe; Coşkun, Aykut; Genç, Hüseyin Ugur; Kocaballi, A. Baki; Laato, Samuli; Mota, Cássia; Papangelis, Konstantinos; Raftopoulos, Marigo; Ramchurn, Richard; Sádaba, Juan; Thibault, Mattia; Wolff, Annika; Yildiz, Mert (2020), "Children in 2077: Designing children's technologies in the age of transhumanism", Conference on Human Factors in Computing Systems - Proceedings, DOI: 10.1145/3334480.3381821
- Akduman Büyüktarakçı, Güler (2019), "Familiar Strangers: Enhancing Underground Travel Experience through Digital Screens", Insider Knowledge, DOI: https://doi.org/10.21606/learnxdesign.2019.11110
Projects
Project Name | Role in the Project | Project Type | Fund Establishment | Project Date |
---|---|---|---|---|
Regüle Olmayan Finansal Ürünlerin Tercihinde Risk Faktörü Bilgisinin Bireysel Yatırımcılar Üzerindeki Rolü: Türkiye İçin Regüle Olmayan Finansal Ürün Haritası Çıkartılması, Regülasyonların Etkilerinin Tespiti ve Mevzuat Önerisi Geliştirilmesi | Doktora Bursiyeri | TÜBİTAK ARDEB 1001 | Dış Kaynaklı |
Courses Offered
Course Name | Course Code | Period |
---|---|---|
Design | KHAS107 | 2023/24 Fall |