Sıkça Sorulan Sorular

Blackboard şifremi nasıl alabilirim?

Öğrenci numaranız Blackboard kullanıcı adınız, şifrenizi ise giriş sayfasında "şifremi unuttum" sayfasından kendiniz oluşturabilirsiniz.

Forgot Your Password? (Parolanızı mı Unuttunuz?) resimli anlatım kılavuzu için burayı tıklayınız.

NOT: Blackboard sisteminde öğrenci numaranızı noktasız girmelisiniz! Öğrenci numaranız “2014.11.01.001” ise Blackboard sistemine giriş yaparken kullanıcı adı kısmına “20141101001” yazmalısınız.

Sisteme nasıl giriş yapıldığını buradan izleyebilirsiniz.

Blackboard sisteminden gönderilen duyuruları sistemde görebilmeme ve arkadaşlarım e-posta olarak alabilmesine rağmen ben alamıyorum. Neden?

Blackboard sisteminden gönderilen duyuruları diğer arkdaşlarınız e-posta olarak alırken siz alamıyorsanız problem sizin e-posta adresinizden kaynaklanmaktadır. Blackboard sisteminde "stu.khas.edu.tr" uzantılı e-posta adresinizin kayıtlı olduğunu unutmayınız. Eğer e-posta adresinizi bilmiyor veya sorun yaşıyorsanız lütfen Bilgi İşlem Merkezi'ne (D blok - 1. kat) başvurunuz.

Ödevimi nasıl yüklerim?

Hazırladığınız ödevleri göndermek için Öğrenci Destek sayfasında bulunan "Ödev Gönderimi" adlı resimli anlatım kılavuzunu inceleyiniz.

Tartışma panosuna nasıl mesaj yazarım?

Dersinizde açılan Tartışma Panosuna mesaj yazmak için Öğrenci Destek sayfasında bulunan "Tartışma Panosu" adlı resimli anlatım kılavuzunu inceleyiniz.

Tartışma panosuna yazdığım mesajları daha sonra nasıl görebilirim?

Dersinizde açılan Tartışma Panosunda yazdığınız mesajları görmek için Öğrenci Destek sayfasında bulunan "Tartışma Panosu Mesaj Okuma" adlı resimli anlatım kılavuzunu inceleyiniz.

Derslerimi seçtim ama Blackboard'da görünmüyor?

Spasks sisteminde ders seçimini yaptıktan sonra anlık olarak dersleriniz Blackboard sistemine eklenmiyor. Eğitim Teknolojileri Destek Birimi tarafından her akşam sistem güncellemesi yapıldıktan sonra dersleriniz Blackboard hesaplarınıza eklenir. Eğer ertesi gün kontrol ettiğinizde dersleriniz görünmüyorsa Eğitim Teknolojileri Destek Birimi ile irtibata geçebilirsiniz.

Ders Ekle / Bırak yaptım ama ders listem güncel değil?

Spasks sisteminde Ekle / Bırak yaptıktan sonra anlık olarak dersleriniz Blackboard sistemine ulaşmıyor. Eğitim Teknolojileri Destek Birimi tarafından her akşam sistem güncellemesi yapıldıktan sonra dersleriniz Blackboard hesaplarınıza eklenir ya da silinir. Eğer ertesi gün kontrol ettiğinizde ders listeniz güncel değilse Eğitim Teknolojileri Destek Birimi ile irtibata geçebilirsiniz.

Iphone, Ipad ya da diğer Mobil Cihazlardan Blackboard'a ulaşmak istiyorum.

Mobil cihazlardan Blackboard'a erişmek için browser kullanabilir ya da Blackboard Mobile uygulamasını indirerek erişim sağlayailirsiniz.
Detaylı bilgi için burayı tıklayınız.

Sistemde Kayıtlı E-posta'mı nasıl değiştiririm?

Sistemde e-posta adres değişikiği yapılmamaktadır. Öğrenciler üniversitenin verdiği stu.khas.edu.tr uzantılı e-posta adresini kullanmaktadır.

Ders içerisinde ödev, materyal gibi içerikleri bulamıyorum.

Derse giriş yaptığınızda eğer herhangi bir içerik yoksa bu öğretim görevlisinin henüz derse içerik eklemediği anlamına gelmektedir.

Ders içeriklerini, ödevimi, testi açamıyorum?

Ders içerisinde verilen herhangi bir materyali ya da çalışmayı açamadığınızda öncelikle dersin öğretim görevlisi ile görüşmeniz gerekmektedir. Eğer çözüm bulamazsanız Eğitim Teknolojileri Destek Birimine müracaat edebilirsiniz.

Derslerimde yeni bir materyal ya da çalışma eklendiğinde nasıl haberdar olurum?

Derslerinize yeni bir materyal ya da çalışma eklendiğinde eğer Blackboard Mobile kullanıyorsanız kullandığınız mobil cihaza bildirim olarak gelir ya da e-posta adresinize bildirim gelir.