Kadir Has Üniversitesi

16. Dönem Sosyal Medya Uzmanlığı Sertifika Programı

04 Mart - 6 Mayıs 2017

*6 Şubat'a kadar %10 Erken Kayıt İndirimi

(Kontenjan ile sınırlıdır)

Amaç

Yakınsamanın gündemimize hızla girdiği ve Teknoloji ile iletişim araçlarının baş döndürücü bir hızla geliştiği günümüzde; şirketlerin, iletişim, halkla ilişkiler ve reklamcılık faaliyetlerinde, rekabette bulunabilmeleri için, Sosyal Medya’yı etkili bir şekilde kullanmaları gerekmektedir. Bu sebepledir ki; Kurum ve firmaların, Sosyal Medya konusunda bilgili ve yetişmiş genç ve dinamik iş gücüne olan ihtiyaçları her geçen gün artmaktadır.

2011 Yılında Türkiye’de sosyal medya alanındaki ilk sertifika programı olarak eğitim vermeye başlayan Sosyal Medya Akademisi; işte bu ihtiyacı duyulan “uzman sosyal medya profesyonelleri” yetiştirmek amacıyla çıktığı bu yolda 300’ün üzerinde mezun verdi.

Markaların tüketiciyle iletişiminin ilk adımından başlayıp son adımına dek nasıl bir yol izlediklerini öğreneceğinizin bu program size amaçladığınız kariyerin kapısını açmakla kalmayacak aynı zamanda, gündeme hâkimiyet kazandırarak yeni bir bakış açısı kazanmanıza da yardımcı olacaktır.

Türkiye’nin ilk sosyal medya sertifika programı olan SMAKHAS, sizi kendi alanında deneyimli, uzman ve başarılı profesyoneller ile buluşturuyor.

Bugün, Türkiye’nin önde gelen ajans ve markalarında çalışan onlarca mezunumuz sektöre yön veriyor. Biz de akademi olmanın hakkını vererek, eğitmenlerimiz arasında mezunlarımızı da görmekten büyük onur duyuyoruz.

Genel Yaklaşım

SMAKHAS, Sosyal Medya Akademisi teorik eğitimle pratiği bir arada sunan bir içeriğe sahiptir. Bu nedenle katılımcılarına ilk olarak geleneksel pazarlama iletişimi ilkelerini ve dijital pazarlama dünyasının gerekliliklerini öğreterek; sosyal medyaya nasıl bakmaları gerektiğini gösteriyor.

Program dâhilinde yeni medya, sosyal medya, sosyal ağ, İtibar yönetimi, viral pazarlama, Sosyal Medya’da strateji oluşturma ve yerleştirme, dijital pazarlama, kullanıcı deneyimi, gibi kavramların nasıl ve neden ortaya çıktığından, Türkiye ve dünyada yaşadığı değişimlere ve gelecekte yaşanabileceklere dair geniş bir yelpazede bilgi sunulurken, gerçek marka, gerçek müşteri deneyimleri paylaşılıyor.

Alanında uzman profesyoneller ve yöneticiler tarafından verilen eğitimler ile katılımcılar gerek ajans gerek marka tarafında tam yetkiyle çalışabilecek uzman sosyal medya profesyonelleri olarak mezun ediliyor.

Hedefler

Dijital ve sosyal medya alanında Marka yöneticisi olmayı hedefleyenlerin yanında kurum çalışanları ve yöneticilerinde faydalanabileceği şekilde içeriklerini oluşturduğumuz bu programın amacı; bu alanda kariyer sahibi olmayı hedefleyen, çalışanları ve yöneticileri Sosyal Medyayı nasıl kullanacakları hakkında bilinçlendirmek ve farkındalık yaratmaktır.

Program İçeriği


Modül 1 –Giriş- Teknolojinin tüketici üzerindeki dönüştürücü etkisi

  • Teknolojinin kısa tarihi
  • Günümüz Tüketicisi kimdir?
  • Günümüzde birey olmak
  • Teknolojinin insan ile ilişkisi
  • Değişimin getirdikleri

Eğitmen: Emek Akbal

Modül 2 – Dijital Pazarlama ve Entegre İletişim

  • Dijital Pazarlama
  • Strateji Oluşturma
  • Online Reklam
  • Ajans ve Kampanya Yönetimi
  • E-Mail Marketing
  • SEO ve Adwords
  • Örnekler
  • Sektörde Kariyer Fırsatları

Eğitmen:  Okay Yalçınkaya

Modül 3- Sosyal Medya Stratejileri ve Topluluk Yönetimi

  • Mecralar Hakkında Genel Bilgiler
  • Zaman, Metin, Mecra Ayrımı Nedir?
  • Takipçi Nasıl Tutundurulur?
  • İçerik Üretimi
  • Proje ve Fikir Örnekleri
  • Stratejinin temelleri
  • Nasıl kursak şu stratejiyi

Eğitmen: Fatih Onay

Modül 4– SEO &SEM &Adwords

  • SEO
  • SEM
  • Adwords
  • Google benefits
  • Örnekler

Eğitmen: Şafak Yılmaz

Modül 5 – Sosyal Medya Pazarlaması ve Marka Toplulukları

  • Sosyal Medya Pazarlaması Nedir?
  • Marka Topluluğu Nedir?
  • Marka Topluluğu Nasıl Oluşturulur?
  • Marka Toplulukları Nasıl Yönetilir?
  • Etkinlik Yönetimi
  • Örnekler

Eğitmen: Ercüment Büyükşener

Modül 6-  Dijital İçerik Yönetimi

  • İçerik nedir?
  • İçeriğin önemi ve örnekler
  • İçerik üretiminde dikkat edilmesi gerekenler
  • Zamanlama ve içerik ilişkisi
  • Viral Pazarlama

Eğitmen: Onur Aydın

Modül 7– Sanal Gerçeklik ve Yeni Teknolojilerle Pazarlama

  • Eğitmen: Ozan Konrot

Modül 8- Mobil Platformlar

  • Mobil Uygulamalar
  • Mobil Reklam Ağı
  • Mobil Dünyanın Geleceği
  • Örnekler

Eğitmen: Sunay Şener

Modül 9– E-Ticaret ve sosyal Ticaret

  • E-Ticaret Nedir?
  • E-Ticaret Trendleri Nedir?
  • Operasyon Nasıl Yürütülür?
  • Sosyal Ticaret Mümkün mü?

Eğitmen: Burak Evren

Modül 10– Dijital Dünyada Kampanya ve Algı Yönetimi

  • Yaratıcı Hikaye Anlatımı
  • Hedef Bireyler,Insight ve kampanya kurgusu
  • Yaratıcı strateji
  • Kurumsal itibar nedir ve nasıl yönetilmelidir?
  • Dijital Dünyada marka olmak ya da olmamak

Eğitmen: Murat Toz

Modül 11– Atölye I-II

Eğitmen: Ece Bora – Güliz Aksoy

 


** Kadir Has Üniversitesi ve Sosyal Medya Akademisi ders programı, ders günü ve eğitmenleri değiştirme hakkını saklı tutar.

Program;

4 Mart - 6 Mayıs 2017 tarihlerinde toplam 10 hafta boyunca, her Cumartesi 10.00 – 17.00 saatleri arasında toplamda 60 saat olarak gerçekleşecektir.

Program Ücreti: 2650 TL + KDV (%8)’dir.


Not: Sosyal Medya Akademisi ders günleri, saatleri ve eğitmenlerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

Anlaşmalı kredi kartlarına taksit seçeneği bulunmaktadır.

Kayıt için; Kadir Has Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi Başvuru Formu

 

Ödemeler:

Hesap Adı: Kadir Has Üniversitesi,

Banka: Garanti Bankası,

Şube: Balat (Şube Kodu 020)

Hesap No: 6299718

IBAN : TR10 0006 2000 0200 0006 2997 18

 

Hesap Adı: Kadir Has Üniversitesi

Banka: Akbank

Şube: Kadir Has Üniversitesi Şubesi (Şube Kodu 993)

Hesap No: 008295

IBAN : TR92 0004 6009 9388 8000 0082 95

 

Yer:

Kadir Has Üniversitesi

Kadir Has Caddesi, Cibali / İstanbul 34 083

Tel: 0212 533 57 65 / 12 18 Fax: 0212 533 65 15

E-posta: khas-yasam@khas.edu.tr